Usluglhn Kocaeli41 bu haftalar da hic oyle birsey yasamadim. Cogu dogum da adet sancisi gibi yasamaya basladim sonra dogum sancısı gelmeye basladi diyen oluyordu istersen bi dr a git nolur nolmaz
sukranaslier Kocaeli41 bende de aynı problem var doktoruma sordum Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş endişe edilecek bir şey yok dedi
Tgbanne Kocaeli41 adet sancısı gibi olman , rahim büyüyo bebiş büyüyor demek canım , ama bel kasık agrını doktora sor derim , nst ye girmeni tavsiye ederim . Genelde 32 haftalıklara nst cekiliyor ama senin özel durumun var
hunilimom Kocaeli41 istersen bi nst çektir canım için rahat etsin devamli gelen ağrılar doğum belirtisi oluyor cunki
hunilimom Kocaeli41 hayırlısı olsun yalan ci şancı arada geliyor gidiyor doğum sancısı devamı ama dışişleri he o artıyor
ktnzehra49 Kocaeli41 32 haftada başladı benimde nst de sancı çıkmadı ultrasondada doktor rahim kapalı dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi virüsten korktuğum için gitmiyorum ama bu sabahta sancıyla uyandım desem yeridir
Kocaeli41 hunilimom görüştüm doktoruma artınca arılar kuzum idrar da yanma varsa hemen gec hastaneye dedi yok dedim cok sükür yarın bekliyor 3 litre su iç ve dinlen erkenden gel dedi sabah belki aynı durumda olanlar vardır diye yazayım dedim