Merhaba arkadaşlar 11 haftalık gebeyim bulantı ve kusmalardan dolayı yatmadan önce 2tane prilam dr ilaç kullanıyorum bulantı ve kusmalarım sabah değildi akşamları daha çok oluyor halsizleşiyorum acaba ilacın etkisi mi geçmeye başlıyor akşamları. 2. Kutu bitti tekrar almak istemiyorum ilaç kullanmaktan yana değilim ama o olmadanda olmuyor benim durumumda olan var mı 😔