Zhre yok canım ya geç kalmamışsın, hiç stres yapma, çikolata dediğin şey 2 güne elinde oluyor ben 36.haftam biterken yaptırdım 🤭 bebekçikolatası diye instagram adresi var ordan yaptırdım mesela. Masa işini de kendimiz halledicez organizasyon falan tutmadım 🤷🏼♀️