Elifcek Dr a gittiğimde kafası ayakları duruşu nasıl diye soruyorum. Zaten biri sag da biri solda. Bende ona göre ayırt ediyordum. Bi de o zaman lar dönüyolardı. Her gittigim de makat geliş olan baş geliş, baş geliş olan makat geliş dönüyordu. Şimdi sabitlediler sanırım daha dönmez ler. Oğlan aşagıyı kız yukarıyaçı tekmeliyor. Hatta oglanın kafasını ölçüm yaparken kızın ayakları çıkıyo ekrana 🤭 Dr a sorarsanız duruşlarını ona göre belki ayırt edersiniz 🤗