Benimde bebeğim 2 hafta önden gidiyor 20 haftalıkken 500 gramdı . Suyum da fazla , karnım çok gergin ve zor nefes alıyorum. 26 sında şeker yüklemesi yapılcak. Anne tarafım olduğu gibi şeker hastası ama umarım sebebi bu değildir . Sıvı fazlalığı erken doğuma sebep olabiliyormuş ve başka sorunlara da sanırım bana da doktorum panik olmayım diye sanırım yeterli bilgi vermedi tek bildiğim çok su içmekle hiç mi hiç alakası yok