10+ De bebegime ense kalinligi var dediler detayli uzmana gonderdi doktor orda sınırin altinda cikti sınır 25 ve ustu bizimki 23 cikti o haftada bunu soylemek icin cok erken zaten sinirinda altinda dedi uzman ama cok korktuk 13. Haftamdayim hala gitmedim bu tarz bir durum yasayan varmi?