ozgetunak Herkese selamlar 9+2 hamıleyım sag gogsumde acayıp bır sancı agrı var sag tarafıma yatamıyorum normalmıdır? Gecen gun uzerıne yattıgım ıcın agrımısta olabılır ama ılk kez oluyor daha cok sancı gıbı ? Tecrubelerınıze ıhtıyacım var 🙏