mlsmrtgll Kızlar 7 haftalık hamileyim belim çok ağrıyor ve kalçama kadar vuruyor korkuyorum artık sizce normal mi ?
Sltn01 mlsmrtgll kaşık ve bel ağrısı bende de oluyor canım normal kanaman yoksa ve şiddetli ağrım yoksa sorun olmaz inşallh
mlsmrtgll Melikerem_17 uzanınca çok hissediyorum bide hiç oturmak istemiyorum sanırım uzanmaktaysa şiddetlendi
mikican Şiddetli kasık ağrısı ve kanaman yoksa korkma gebeliğimi öğrendiğimden beri bel ağrısı çekiyorum 12+2 yim alıştım artık ağrıya