Kızlar 31 haftalık hamileyim aşırı derecede mide yanması yasıyorum herseyi denedim herseyi hiçbir ilac vs bisey fayda etme sadece manda sütü iyi geldi. Bende sipariş verdim bir kısmını içip bir kısmını da yoğurt yapıp yemek istiyorum ama çevremdeki herkes gec doğurursun diyor boyle bisey var mi gerçekten ?