Glzr123 30+1 haftalık hamileyim perşembe günü bende sancıyla hastaneye gittim acilden önce ultrasonla baktı sonra alttan baktı ve en son nstye aldı 45 dakika nst de kaldım kasılmaları durdurmak için ilaç verdi güvenemedim ertesi gün kendi doktoruma gittim doktorum kesede küçük küçük 5 veya 6 tane kanama olduğunu söyledi ve durmazsa doğum olur dedi şu an bende raporluyum ve evde yatıyorum serviks uzunluğun şu an ıyi dedi Ama kasılma ve rahime giren kraplar devam ediyor çok korkuyorum