Slm hanım 36 haftalık olduk 34 te gitmiştim kontrole hala dönmemişti doktorumda 37 kadar dönmezse sezeryan zaten biraz kafa yapısı da büyük demişti ben normal çok istiyordum hayırlısı tabi de 2 gündür sol tarafıma da yatamıyorum aciyor uykularım hiç yok artık tek sağ yatmaktan sanki bebegimin kafası yanimda tam acaba dönüyor mu sizlerin böyle oldu mu kaçıncı haftada döndü bebisleriniz