Normal doğum ile başlayan 20 saatlik sancı sonrası son anda kafasını sağa çevirmiş olması nedeniyle sezaryen ile sonuçlandı doğumumuz 🤷♀️ Olsun buna şükür gayet sağlıklıyız Rabbim hepinizi yavrularınıza kavuştursun. Sormak istedikleriniz olursa cevaplarım onun dışında çok uzatmak istemiyorum. Epidural yapıldı ve yarım saat sonra oğlumuz kucağımızdaydı. Amaliyat sonrası 3-4 saat belden aşşağımı hissetmedim yavaş yavaş hissettim bu da totalde 7-8 saati buldu. Ben doğumumu Almanya da yaptım doğum sonrası bebeğinizi istediğiniz kadar görebiliyorsunuz ama çok yorgunsanız hemşireler bakıyor ve siz istedikçe getiriyorlar burada hastane yatışı 5 gün inşallah toparlanırız o zamana da 🤲🏼 Evet dikiş ağrısı yaşıyorum ama 20 saat doğum ağrısından sonra hafif geldi doğrusu 🙋♀️ Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin kızlar kolay doğum nasip etsin. Normal doğum düşünenler mutlaka evde yavaş yavaş ıkınma çalışmaları yapsın 😂 Hoşçakalın 🙋♀️