Kanamam oldu. Açık kırmızı renkte 3 ay önce düşük yaptım yine 5 haftaydi. İlk düşüğümde bel ağrım çok oldu. Gece baktım kan görünce Dr aradım hastaneye gitmemi söyledi. Gittim ama tam tespit yapamadılar. Döllenme geç başlamis olabilir o yüzdende kan gelebilir yada düşük yapıyorsun dediler çok küçük olduğu için anlaşılmıyor dediler. Ve ben çok korkuyorum tekrar aynı acıyı yaşamaktan. Böyle birşey başından geçen oldu mu