Hamzaninannesi 37 _38 haftalik hamisler nasilsiniz. Dogum belirtiniz var mi? Benim dunden beri vajinama dogru hafif sancilar giriyor ilk defa hep uzanmak istiyorum. Acaba oğlum kanala dogru mu iniyor?
Aliyahyaannesi Hamzaninannesi nasıl bi sanci giriyor canım bizde 37 haftaligiz. Özellikle akşamları hareket ettikçe oglusum alt tarafim ağrıdan duramıyorum yanma hissi gibi sanki tekmelerken dışarı çıkcak gbi 🙈
Hamzaninannesi ERsinDoanEfe canim bendr 37+4 um. Ayni sekilde 2 gece ince belime bi sanci girerek basladi once.
Hamzaninannesi ERsinDoanEfe Bidaha ki kontrole kadar boyle beklicez artik. Sanki her an kendimi dogurcakmis gibi hissediyorum.
NergizGuney bizde 38+4 haftayız dün muayenem vardı 4 cm açılmam var nst de sancılar 97-100 arası seyrediyo yatırsam suni sancıyla doğurursun ama hiç gerek yok şuan dedi herşey yolunda normal gelsin sancın dedi. En geç salı çarşamba doğmuş olur dedi bakalım 🙈🤗
Hamzaninannesi NergizGuney senin baya sancın cikmis canim ben persmbe gittigimde 40 50 lerde cikti sancim bir sey demedi doktorum. Alttan hic kontrol etmediler acilmam olup olmadigini bende cok merak ediyorum. Saglikla kucagna al insallah carsmbaya bir sey kalmadi
Hamzaninannesi Aliyahyaannesi belime ates yanar gibi bi sanci girdi. Bu gunde ayaga kalktigm anda kasiklarimdan asagya dogru bi agri geliyor. Yuruyusum bu gun degisti farkediyorum
SametHandeAtakan 38+1 günlüğüz sancı falan Yok ama karnım çok sertleşiyor pazartesi kontrole gidicem bakalım ne diyecek doktor herkese hayırlı Doğumlar arkadaşlar
NergizGuney Hamzaninannesi amiin canım inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza🙏🏻 Benim bebeğim 27.haftada pozisyon aldı 34 haftadan beride çok aşağıda başı kanala girmiş artık nst de de dalgalanmalar çıkınca o yüzden vajinal muayene ettı doktorum
Aliyahyaannesi Hamzaninannesi anladım canım bende öyle bi şey yok dha onun için sordum nasıl diye. Allah im sağlıkla kucagina almayı nasib etsin inşallah 😍
Hamzaninannesi Aliyahyaannesi amin canimm insallahh hepimize. Bi avazda kurtaralim saglikla bebislerimizi kucagmza alalim insallah
Narinim Kizim cok hareketli hala 37+3 haftaligiz suan. Ara sira kasilmalarim sancilarim oluyor ama hepsi yalanci sanci. Dogum belirtilerim hic yok yakinda doguracakmisim gibide hissetmiyorum. Bekleticek hanim efendi bizi
Hamzaninannesi Narinim kiz cocuklari erken gelir derler aslinda ama sizin bebisss sabirlii olcak demekki. Saglikla gelsin insallah