Denizkizi8 Kızlar yardım edin gerçek doğum sancısımi anlamıyorum bi anda kasiklarima ağrı giriyor belimede ondan sonra geçiyor bebekte sertlesiyor biraz duruyor sonra birdaha giriyor cikiyor 1saattir böyle oluyor 39+5 günlük oldum
Tusubasa Denizkizi8 düzenli ve sık sık mi acaba ? Bebek kasılmalarini saydiniz mi çok mu sık ? Belden giren ağri doğum ağrısı oluyor genelde
prensannesi_ Denizkizi8 canım galiba sancıların başladı ara ara girer sıklaştiysa gerçek sancı ama azaldiysa yalancı sanci
Denizkizi8 Tusubasa kasılma başladığı an sayacı çalıştırdım kasılma geçtiği an durdurdum 04:46 da 01.00 dakika kasilmis 04:54 de 01.05 dakika kasilmis 05:03 de 01.08 dakika kasılmış 05:12 de 01.02dakika kasilmis 05:20de 01:12 dakika kasilmis
Gulsah_krkrt Denizkizi8 öyleyse bile canım sabaha kadar bekle , nişan yada suyun gelmesini eğer stres olduysan sabah hastahanene git nst çekil mutlaka
Tusubasa Denizkizi8 canim suyun ve kanaman yoksa sabaha kadar bekle dolaş evin içinde çömel kalk çünkü jastaneyede gitsen normal doğum yapacaksan hemen müdahale etmeyecekler evde agrini çekip açilman olsun hastanede kolayca doğum yaparsin.