pyymamm Üç kere azar azar istemsiz su geldi cok sık dk tutmadm ama 3 dk arayla sanırım kasılmada giriyo su an bekliyoz daha kayınvalidem orda sancı cekme sonra acele etmeyelim dakika tut dedi diye bekliyorum. Dualarınızı eksik etmeyin 🙈
Denizkizi8 pyymamm inşallah bi abaza doğurursun bende doğuruyorum galiba şuan 😊 ama gerçek doğum sancısımi ayırt edemiyorum
Denizkizi8 pyymamm kusura bakma telefonumda sıkıntı var yanlış yazıyor inşallah bir avazda doğurursun
Canan_3547 pyymamm canim bende bu gun dogrdum suni sancyla sabha kadar sancimi cektim ama duzensizdi yalanci sanci sandim bende ama hastnye geldgimde 4 cm acklgim vardi suyun geldiyse beklme mikrop kapar allah korsun
pyymamm Canan_3547 su azar azar geldi bsy olmasın diye geldik 6da yatış yapıldı sancılar cok zorladı ama epidural yapılınca on dk içinde ıkınma istegi basladı doğum cabucak oldy cok sukur iyiyiz şimdi