Kızlar beril ismine yorum istiyorum nasıl güzelmi sizce
idilberra derin, duha, bunlarda çok güzel 🥰
idilberra bence çok güzel bir isim, benim de kızım olacak ve isim listemin içinde kendşsş☺️
idilberra Beril güzel 🥰
idilberra Benimde beğendiğim isimlerden beril 😊 isim listemizin içinde var hatta
Ben isim koyamıyom ya malesef kaynanam koyucak)😆
idilberra yeğenimin ismi Beril Sena çok hoş bir isim
Tskr ederim yorumlarınız için