Selamünaleyküm arkadaşlar ☺️ günlerdir bu uygulamanın bütün postlarina daha doguramadimmmm yazıp duruyordum bugün yani14 Mart 2020 de doğum yapana kadar :))
Hadi gelin sizebu serüvenimi anlatayım.
13 Mart günü 40+2 de doktor kontrolüm vardı eşim öğleden sonra işten izin alıp geldi beraber hastaneye gittik
3 4 gibi nst ultrason herşey güzel hiç sancı açılma yok hadi eve gidelim dedik çıktık geldik eve
Yedik içtik pcden oyun oynadık ben evimi topladim hatta tuvalet ve banyomu güzelce sürttüm ama sol kasığımda hafif bı ağrı hissi başladı bende saat 11 felan oldu biraz daha oturduk daha sonra hadi uyuyalım dedik saat 1e geliyor benim kasılmalarim başlamasın mi 2 ye kadar evde bekledim yalancı sancidir belki geçer dur diye baktım olası yok kocamla çıktık hastaneye.
Acilden giriş yaptik hemen doğumhanebolumune ciktik ultrason ve alttan muayene birde ne desin doktor 5 cm olmuş hemen yatış yapılsın 🤧
Ben korka korka girdim tek başıma o ıssız sancı odasına devlette yaptım bu arada doğumu.
Neyse saat 2yi geçiyordu her gelen parmağını sokuyor canımı yakıyor bir de sancılarım varken yapmak istiyordu bunu.
Saat 4e doğru acilmam 7cm i geçmişti ama ben yerimde duramıyorum saat 6ya geldi hemşire mi ebe mi artık kimse bana bı serum taktı suni değil dimi dedim sacmalama senin kendi ağrın var ne sunisi susuz kalma diye serum dedi inandım safim ya aman Yarabbi o nasıl bi acı tarif edilemez bu arada bağırmaktan dilim damagim çatır çatır olmuş bı yudum suya hasretlik neymiş orda anladım rabbim kimseyi o yollarda eglemesin🤲🤲
Neyse saat 7 buçuktu galiba bende bir kaka yapma hissi geldi hemşireyi çağırdım gene alttan muayene etti hadi seni doğuma alıyoruz dediler tam açıklık koş deyince kendimi bianda doğum yatağında buldum sancin gelince ikinmaya başla dedi doktorum ondan da Allah razı olsun kimsenin yapmadığı kadar naziklik kibarlık ondaydi neyse
Ben bir ikindim iki ikindim derken bebeğin saçlarını görüyorum dedi doktor ama iri bebek olduğu için yırttı attı alt tarafimi Melihim son iki ikinmada oğlum aktı geldi bu arada kordon 8 çizmiş oğlumun vücudunda resmen o yüzden zor doğmuş bu kadar hemen iğne ile uyusturdu alt tarafimi kesi atmışlar birde çocuk doğdu derken bende gene sancılar var Allah'ım bu ne dedim çocuk çıkmadı mı bebeğin eşi o onu da ittireceksin dediler bı ikinmayla o da çıktı çok şükür ondan sonra bı rahatlama aman Allahım sanki o açıları ben cekmemisim gibi
08.05de kucağımdaydi oğlum ama beni bayiltarak dikisimi yapmak istemiş sağolsun doktorm iyi ki de öyle yapmış anestezi altında dikişlerimi çok güzel atmış uyandığımda herşey bitmisti ama bebeğim hala yoktu odamda
Meğerse kakasını yapmış iki saat musaade altında tutmaları gerekiyorms çok şükür ki bişey olmadı geldi oğlum iki saatin sonunda hemen emzirmeye çalıştım ama hala sütum yok boş boş emiyor aç bu çocuk sarılık olmasını istemiyorsaniz mama verin dediler bizde aldık hemen doyurunca uyuyup kaldı ikii uc günde anca inermiş sütüm öyle dediler şimdi yanımda kollarımda mis gibi kokusunu içime çekiyorum rabbim o çektiğim acılara karşılık evlat sevinci verdi bana
Doğum sancısı çektiğim sıralarda burda da konuştuğum dua isteyen arkadaşlar vardı hepsine herkese dua ettm rabbim kabul etsin inşallah 🤲 evlat sahibi olmak isteyenlere müjdeli haberi almalarını hamile olanları bir avazda kurtarmasını yeni doğum yapmışlara da evladiyla ailesiyle birlikte huzur dolu yılları bahsetmesini diledim Rabbimden😘
Artık ben de mezun oldum burdan kızlar Elhamdülillah 🤲 sorularınız olursa cevap vermeye çalışırım hepiniz Allah'a emanet olun 👋