Hanife4416 eşimle beraber bakıyoruz. Şükür Allah kolaylık veriyor uykusuz da kalıyoruz ama küvez sürecinde daha çok yoruldum. Günde 1saat görebiliyorduk. Onları bırakıo gitmek zor gelirdi şimdi şükrediyorum. Onlar yanımda olsun da her türlü zorluk bir şekilde halloluyor. Rezene içiyorum. Bol bol su içiyorum. Kayısı,kuru dut, hurma, incir, badem, kuru üzümü tabağa koyuyorum gün içinde vakit buldukça yiyorum. Yerine göre sütüm bol da oluyor bazen yetmiyor da ama mama var nasılsa. Karınları bir şekilde doyuyor en çok sevgiye şefkate ihtiyaçları var. Kafanıza böyle şeyleri takmayın üzmeyin kendinizi. İnşallah 38. Haftayı görebilirsiniz. Rabbim Sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder inşallah