Merhaba hanımlar ben 23 haftalık hamileyim iki haftadır boğazımda yanma oluyo midemde yok sadece boğazımda sanki kaynar su dökmüşsün gibi doktora gittim bi sorun yok dedi ama belki reflü olabilirmiş acaba bu sorunu yaşayan varmı aranızda hamilelikten dolayı olabilir mi bebeğin saçı çıktığı içinde olabilir diyolar bir fikriniz varmı?