selam herkeze 33+3 haftaligim.. sizce biraz üsümek idrari etkiler mi bugün biraz disardaydim azbiraz bacaklarim üsüdü öglenden beri her 15-30dakika arasi idrar geliyor ama 1-2 damla sonra geciyor ve kisa süre sonra yine geliyor eger tuvalete gitmessem baski/agri yapiyor ve biraz daha tutarsam altima yapacak his oluyor sonra mecbur gidiyorum artik.. simdi yorganin altindayim cay ictim ama gecmiyor o his devam..