Kızlar meraba 36+5 haftalığım bi kaç gündür sulu akıntım vardı suyumu gelip gelmediğinden bir türlü emin olamadım ama bugün peçeteye koyup denedim akıntı miktarında su geliyor bildiğiniz. Suyum sızıyorsa eğer doğum ne zaman başlar sizce salı günü kontrolüm var bebeğe hemen bi zararı olurmu acaba böyle olup doğumu başlayan oldumu??