Yesimkso Kızlar 37. Haftamdayım Sincan Koruda doğum yapcam inşallah var mı aramızda başka orada doğumu yaklaşmış olan hamişler:) Son 17 gün heyecan dorukta. Normal mi sezaryen mi olacaksınız? Ağrınız sancınız var mı?
Yesimkso Damla2557 merhaba son 9 günüm hala sancım vs yok malesef henüz doğum yapmadım. Fatma hoca doktorum. Siz de mi koruya gidiyorsunuz?
Yesimkso Bademlii ben memnunum. Fatma hanımdan diğer doktorları bilmiyorum açıkçası ama hastaneden de memnunum. Randevuda hiç bir zaman sıkıntı olmadı hiç bir zaman beklemedim doktorum da dikkat ediyor bu duruma
Beyis Kızlar ücretle ilgili bilgi verebilir misiniz diğer koru hastanesine göre daha uygun deniliyor öyle mi
Yesimkso Beyis 4300 e almıştım canım ben eylül gibi falandı ama şuan ücretleri bilmiyorum zamlandığını duydum ama tam olarak bilemiyorum
Damla2557 Beyis canım ben dün doğum paketi aldım 29. Haftamdayım daha önce aradığımda 4200 demişlerdi mart ayı için kampanya yapmışlar 31 marta kadar 3800 e anlaştık.
Cereninbebisi Yesimkso Nazlı Aksoy Kala ama fatma hoca hakkındada cok guzel seyler duydum hatta bı an onamı geccek kı dıye bıle dusundum 32+6 haftalıgım canım
Miniminikuss Damla2557 mrblar acaba 29 hafta ıcerısındesınız diyemi 3800 TL normlde ucretlerı bu yonde mı bilginiz varmı
Damla2557 Miniminikuss sanırım 16. Haftada sonra paket alanlar 3800 oluyor canım. Gebeliğin başında ne kadar bilmiyorum. Bu arada bu fiyat martın 30 una kadar geçerliymiş canım %10 indirim varmış şuan
Yesimkso Şuan aramızda doğumu en yakın olan benim heralde kızlar. Bu cuma kontrolüm var bakalım ondan sonra karar vercez ne zaman suni verilecek falan. Hiç sancım falan yok son 6 günüm bu gece. Sizlere haber veririm