karaduman ben de yanlarımda hissediyorum sürekli hem de bazen asagids hissedarın zaten en sin kontrolumde bebeisin yan duruyir demişti. Ilk bebegimde ben de aşağıda pitpit hssederdim normal bu tabikii o sekilde hssetmek😅.bu seferki hamileligim farkli hatta öğrenmeden kendim dedm ya anne ben yanlarımda daha baskı hssedyeum diye anneme demistim😅 oyle istee