Akurt Bu viskon olan pijamam bunun sabahlıgıda vardi ben tercih etmedim https://imgyukle.com/i/JVG4cP Bu geceliğim https://imgyukle.com/i/JVG01v Bu pamuklu pijamam https://imgyukle.com/i/JVmJk8 Bu da emzirme atleti https://imgyukle.com/i/JVmNKs
ilkbahar Akurt güzelmiş aldıklarınız iyi günlerde kullanın ben de lcwden bundan almıştım 🙂😃https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takimi/3900916/658748?cm_vc=lcwaikiki.com:pr_product
Akurt Birkoalabirpanda lcw den aldim pembe 60 tl outletten aldim canim filli olan tesaduf 1 tane kalmiş magazadan 30 tlye aldim gecelik 40tl internetten aldim atletde 40 tl magzadan aldim canim
Akurt berel15 evet canim kapli bayagi sutyen kapi gibi gogus ucu falan asla belli etmiyo. Ben 2xl aldim gögusten de bedende oturdu canim
Akurt ilkbahar sende gule gule kullan canim viskon gercekten cok rahatmiş hem hareket acisindan hem rahatlik acisindan canim
ilkbahar Akurt sağol canım ben diğer kıyafetlerimi de hep viskon, pamuk ve keten alıyorum 🙂😁diğer kumaşları kullanamıyorum pek 🤷♀️🙂