Esracmn Merhaba normalde gebelikte 37hafta +1 gözüküyor fakat 1 aydır gelişimi 1 hafta önde. Bu durumda 38hafta +1 olarak mı kabul edilmeli ? Sezeryan tarihi belirlerken hangisi dikkate alınıyor bilgisi olan var mı ?
pyymamm Esracmn bnmde bir hafta öndeydi ama ultrasonda bilgisini güncellemedik yine aynı hesaba alıyosun
Tgbanne Esracmn hiç ona bakmıyorlar , doğunca direk 37 haftalıksa , 37 diyorlar . ÖNDE GİTMESİ COOOOK GÜZEL BİRŞEY BENCE , ama son hafta 40 haftaysa 40 hafta oluyor ☺️🤩 içiniz rahat olsun , anın tadını cıkarın bolca uyuyun
Eminapasali Selamlar bana da öyle dendi ama sezeryan tarihi sat ile belli oluyormus yoksa şimdiye bende sezeryanla doğum yapmıştım ☺️
Gizemdi AATozarr benimde 2 hafta onde gidiyo bebegim seker var bende o zaman erken mi dogum oluyo merak ediyom bende az kaldi cunku
AATozarr Gizemdi 2 gün önce ailemden birisi doğum yaptı aramızda bir kaç gün vardı , onunda şekerden dolayı 2 hafta önde gidiyordu bebeği ikiside çok iyiler maşAllah
Dozturkgol Sezeryan için önde olan tarih kabul edilmiyor benim bebeğimde 2 hafta önde idi ama adet tarihine göre 38 haftanın dolması bekleniyor ama benim oğlum 37+3 de doğdu sezeryan için gün aldığımız günün gecesi 38 haftayı beklemedi çocuk eğer gelicek kadar gelişmişse tarih fln beklemiyor 15 gün ilerde olunca ona göre 40 haftası doldu ve gelmeye karar verdi 😅
AATozarr Btldndar Valla öyle de bi oluyo ki daha 2 gün önce biz yaşadık 37.haftada 39 ile uyumluydu şeker varsa oluyor.
Dozturkgol AATozarr bende şeker yoktu 2 hafta önde idi 37+3 de doğdu çocuğun hazır olması ile alakalı bence
AATozarr Dozturkgol Zaten genel de şekerden dolayı irilik varsa bebekte, riske atmıyorlar yoksa onun harici bebek ne zaman isterse ☺️Benim gibi bekliyorlar