busra-celik Merhaba anneler, egepole yakınım diye oraya gidiyorum . Özel ama normal olursa nöbetçi doktor giriyormuş doğuma . Birde cok pahalı var mı egepole giden???
Yldzeyll busra-celik 4 bin tl diyorlardı en son doğum için canım birde gece veya hafta sonu doğum olunca nöbetçi kimse o geliyor doğuma