Iyi geceler güzel anneler benim mide bulantım ilk aylar fenaydi sonra geçmişti fakat bu aralar yeniden basladi . Üstelik bir de felaket bir baş ağrısı olmaya basladi . Nedendir acaba 😐 sadece kan ilacı ve progestan kullaniyorum ilaç olarak. Progestanin yan etkileri uyku dışında beni fazla etkilemiyodu o yüzden ondan olduğunu sanmıyorum ama kan ilacı yapar mı ki böyle ?Yada bu haftalar da normal midir