Bende 1. Ayımdan beri regenesis kullanıyorum bi yan etkisi olmadı ama sürekli açlık hissi var neyden kaynaklı olduğunu bilmiyorum😁 bütün değerlerim de iyi çok şükür.Doğana kadar kullanacağımı söyledi doktorum, Sana iki tane folik asit ağır gelmiş olabilir doktoruna danış bu durumu derim değerlerinde bi eksiklik yoksa başka hapa da gerek yok bence çünkü bu hapın içeriği gayet güzel😊🌹