Prensessssss benim oğlumda 11 aylık ve bende 7 aylık hamileyim 😊 bizim ki süpriz hamilelik oldu istemeden. İlk başlarda herkes bizede niye hemen yaptiniz ikinci cocugu, zor bakarsiniz felan diyorlardi. Ama istemeden oldugunu sabırla her söyleyene söylüyordum. İlk cocugumu dogurdugumda annem yanimda 10 gün kalmisti ve daha sonrasinda eşimle ben baktik hep. Yine her konuşana eşim biz bakariz kimseye ihtiyacimiz yok diyor. Eşim böyle söyleyince herkes susuyor tabi. Şimdi doğum yaklaştıkça ne güzel ikisini bir büyütürsünüz diyorlar 🤷♀️😂 iki cocugumun arasında 1 yaş olacak. Evet ikisi de bebek, biraz zor olacak ama benim eşim hep bana destek oluyor. Ev konusunda, yemek konusunda, ev temizligini yapma boşver diyor 😂 cocuga iyi bak .cocugun karnini doyur gerisini boşver diyor. 😂 temizliği ilk aylarda 3 güne bi yapiyordum ama şimdi ağirlaştigim için haftada bi yapiyorum. Doğumdan sonra eşim yapar. Anneminde evi yakin. Annemde yapar. Zaten dogundan sonra ilk 2 ay önemli. 2 aydan sonra herşey düzene oturur canım. 😊 sende kendi düzenini kurarsin zamanla.