Kızlar 11 haftalığız daha erken biliyorum ama aliemde herkesde göğüs ucu yarası oldu doğumdan sonra ve ağlayarak emzırıyorlardı yani böyle bir acı yok çok üzülüyordum onlara .. Bnde de Çıkma ihtimali yüksek erkenden kullanabileceğim bir krem öneriniz varmı yara oluşmaması için 😘