Merhaba kızlar bu hafta çatım dar olduğu için doktorum sezeryan yapmayı önerdi. Yalnız sezeryana giriş konusunda kararsızım şöyle ki anestezi mi istesem yoksa belden uyuşturma olarak isteyip bebeğimi direk kucağıma mı alsam bilemedim sezeryan plan arkadaşlar fikir verebilirse durumun artı eksileri hakkında sevinirim mesela soğuk odaya koyuyorlarmış yada belden uyuşturmada mide bulantısı oluypr muş sizce??