Elifaydogan06 Papatyamsevcan evet canım 5+5 zaten 4 haftalıkken 221 idi doktor vajinal ulutraayon gerek yok dedi karından baktı ama kese vardı bebek yoktu
Cml_e07 Arkadaşlar uygulama mı Doğru doktorun ultrasonu mu ? Uyg önde Görünüyor doktora göre Ondan sordum
Mervenur_kcbs Cml_e07 doktorun söylediği geç döllenme olabilir mesela şöyle oluyor bebeği ölçüyor ondan kaç haftalık olduğu çıkıyor benim ki aynı çıktı mesela 9+5 dedi doğru uygulamaya göre öyle ama geç döllenme olduğunda gün farkediyor o yüzden doktor
Mervenur_kcbs [silindi] iyiyiiimmm iyi olmaya çalışıyoruz sen napıyeosun bebiş nasıl 10 haftalık olduk biz 🙈
[silindi] Mervenur_kcbs bizde 🤷😬😬😬😬😬😬 yarın 10 haftalık olcaz inşallah dün dr gittim herşey güzel bebegimin resmini verdi elleri var bacakları var🥰🥰🥰🥰 kafası var çok güzel ya😂😂😂😂😂😂senle paylaşmak istedim 😘😘😘😘💞💞💞💞💞💞