Minik-mucizem123 benim yavrum 13 yaşına geldi Allah ım nazardan saklasın güler yüzlüdür gözleri güler güldüğü zaman ve çok asil çok efendi bi çocuktur küçükken de öyleydi beni hiç üzmeden büyüdü bir arsız hareketini görmedim Allah ıma sonsuz şükür umarım ki 2.de abisi gibi olur ve ben hastaneye zemzem suyu götürdüm ve ben ayılana kadar ağzına minicik zemzem suyu sürdürdüm şimdi de hastane çantama hazırladım bu yavrumada yapıcam innnşallah Allah ım nasip ederse