pyrzmom https://imgyukle.com/i/JViiQS https://imgyukle.com/i/JVi8ov https://i.imgyukle.com/2020/03/15/JVi8ov.png Kızlar kapı süsü yastıgı kendim yaptım tulumuda sipariş vericem nasıl olmus acaba
aysenur30 pyrzmom elinize sağlık çok güzel olmuş bende yapıcam pançtan daha önce havluya işlemiştim hep yastık ve kapı süsü İçin kumaş nasıl aldınız acaba ETamin olarak mı aldınız 🤗
Mrvfndk pyrzmom bnde cok merak edyrm bu panc isini. Güzel olmus. Etaminle islerdim bi kac bbisey de panc daha guzel gibi .yapimi nasil acaba. Elinize saglk bu arada.
pyrzmom Mrvfndk bn etaminde yapıyorum o yüzden cok kolay geldi yastık 2 saatte bitti kolay kalemi oluyo özel alıyosunuz onunla etamine göre daha kolay bnce
SeymaTaylan pyrzmom çok haklısın canım ilk başta bende tereddüt etmiştim kısa zamanda hızlı ve güvenilir bir alışveriş oldu sayfayı incelersen eğer Rahman Aybars takımı bana ait gelen takımın kumaşı işlemesi paketlenmesi falan çok iyiydi tavsiye ederim
pyrzmom SeymaTaylan ay cok saolun eşimde kapıda ödeme al diyodu okutayım yazıyı içimiz rahat olsun bebişinizin ismi cok güzel ismiyle yaşasın inş ☺️👼🏻
pyrzmom SeymaTaylan aybars ismini bnde cok istemiştim ama rahmanda cok hoşmuş bizimki poyraz olacak nasipse
SeymaTaylan pyrzmom çok teşekkür ederim canım isimleriyle sağlıkla yaşasınlar inşallah❤️💓💙💙 sağlıcakla kavuşalım💙
SeymaTaylan pyrzmom merhaba canım sanırım yaptırdın takımı az önce gördüm sitede poyraz isminde senin yaptığın yastığa benzettimde
pyrzmom aysenur30 etaminde oluyo ama bn daha dokulu dursun die esnemeyen ince bir kumas almıstım adını bilmiyorum ama