Yesimkso Kızlar ben şuan 37. Haftamdayım dün göğsüme krem sürmek için açtım o sırada böyle sarımsı süt gibi bi damla bişey geldi bugün de yine aynı göğsümün ucu kanlı çok hafif ama ne yapsam ki acaba?
Yesimkso tugbaak49 yok sıkmıyorum canım ama bende kanı merak ettim çatlamış gibi de görünmüyor uçları ama anlamadım krem sürdüm yine de ama devam eder mi bilniyorum
Busralina Merhaba sizi korkutmak istemiyorum amalütfen biran önce doktora gidin bnde hamileyim ve aynı durum oldu kesinlikle ihmal etmeyin. Bide tek göğüsten geliyor dimi
Yesimkso Busralina aynı durum oldu ve ne oldu peki söyler misiniz acaba yarın sabah hemen doktoruma sorayım
Busralina Yani hepsi aynımıdır nasıl Olur bilemiyorum ama ben meme kanseri teşhisi aldım aynı zamanda hamileyim şuan tedavi görüyorum. O yüzden ne olur ne olmaz ihmal etmeyin derim
Yesimkso Busralina ay inanmıyorum çok geçmiş olsun yarın hemen doktoruma danışacağım Allah size de bebeğinize sağ salim kavuşmayı nasip etsin. Sizi de sağlığınıza kavuştursun inşallah