Bende çok heves etmiştim ama hiç bir şey sağlıktan önemli değil bence eve bile gelmesin kimse🙄annemle eşim yanımda kalsa yeter diyorum ama hastaneyi aramadım henüz doğuma da 1 ay var daha😐 işler 1 aya daha da karışmaz inşallah, bizim doğum zamanına ne olur bilinmez🤷🏻♀️