eda06nur 3 kez ameliyat oldum ondan normalde onun ucu falan çıkıyormuş da bende hic bir şey yoktu birden buyuk bir şey çıktı Rengi falan cok kötüydü hemen ameliyata alındım 3 ay o ameliyatın kapanmasını bekledim tabikide yatarak ne kalkabiliyorum ne oturtabiliyorum Pansuman ayrı bir acı ve ondan sonra 2 kez daha oldu ve yine ameliyat Oldum o yüzden rabbim yardımcın olsun hayatımda oyle bir acı görmedim normal agri kesici falan kesmiyordu mecburen morfinli ilaçlarla geçirdim o dönemleri umarimmm seninki çabuk bir şekilde iyileşir hamilelikte daha zordur simdi