Kızlar meraba benimde çocugum olmadı arkadaşlarımın attıklarınıda gördüm ve inanın hiç üzülmedim, aksine birgün bende böyle olcam ay ne tatlılar felan filan.. yani bu karsınızdaki kişinin tutumuna bağlı çok yakın arkadasınsa senin sevincini paylaşacaktır bence. Ama uzaktan biriyse illaki kıskanıp üzülebilir. Yani dediğim gibi rabbim evlat verdiğinede baska sıkıntı veriyor, bizimkide evlat işte 🤲🏻 Üzülmeyin ve arkadasınız için çok çok dua edin zaten iyi bi arkadasınızsa üzülmek yerine sizin sevincinize ortak olur🥰 Bende öyleyim kanayan yerim ayrı ama sevinen mutlu olan yerimde bambaska ❤️