Canlarım benim eğer bebeklerinizin hareketleri azalıyorsa sorun var demektir ben öyle olduğunda yeri daralıyor normal falan dediler ben de öyledir dedim ama siz daha dikkatli olun eğer devam ederse mutlaka tekrar tekrar git hastaneye sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı Rabbim nasip etsin ☺🤲