Esrayy kesinlikle hasta bezi çok daha rahat. Sezeryan oldum ben geçen Mart'ta yanları cırt cırtlı olduğu için daha rahat. Normal veya sezeryan her halükarda dikiş oluyor yatakta size o dikişli halinizle külot giydirdiklerini düşünsenize. Tuvalete giderkende daha rahat. Doğum yapacağınız yerden öğrenin hasta bezi vermiyorlarsa alın derim.