anneler merhaba daha önce birçok kez sordum 36+3 günlük ikinci oğluma hamileyim ilk oğlumun adı Yağız ikinci için Yiğit yada Kayra düşünüyorum ama bir türlü karar veremiyoruz eşimle uyumlu olması önceliğim değil sizce kulağa hangisi daha güzel geliyor nolur yardım edin 🙏♥️