Ayseokanctl Bebegim bas aşağı pozisyonda fakat kanala yerleşmemiş 39+1 hastalığım bu durumu yaşayan var mı doğum şekli nasıldı?böyle olup normal doğum yapan var mı
Besengil Ayseokanctl korkutmak istemem ama suni sancı ya ragmen sıfır açılma sıfır sancı kanala girmedi 41 haftaya kadar bekledim 😭
Humi Ayseokanctl doktorum bu hafta bana kanala yerlesir geri cikar ordan kafasina gore takilir dogum aninda zaten kanala girer sikinti yapma demisti bana.
Tugbaiklima Ayseokanctl 🤚 ben ilk gebeligimde 40+3 de Doğum yaptım . Doğum kanalına girmedigi halde ve hiç sancim olmadığı halde 3 santim acilmam vardı. Suni sancıyla normal doğum yaptım 😊
Ayseokanctl Tugbaiklima ama bende açıklık da yok suni sancıya rağmen olamayanlar da oluyor iki şeyi birlikte yaşamak istemiyorum
Besengil Davud_moms evet girebiliyor ben sancıları da aman aman hissetmedim öyle bagırıcak yırtınıcak şekilde olmadım