Rananur 20 haftalık olduk. Sonunda cinsiyeti kesinleşti. Erkekmiş bebeğim. Benim bi tane oğlum var çok kolay isim bulmuştum ona ama bunda hiç bir ismi beğenmiyorum yardım edin lütfen!!! Güzel anlamlı isim olsun istiyorum. Soyadımız kaya ona da uyacak 😊🤲