Sefiriniizi herkes herşey söylüyor malesef ben de eşimden ayriyim 1 yıl bebek istedik olmadı tedavi vs tam oldu 3 ay zorlu süreçler geçirdim her gun hastanedeydik sonrasında iş dolayısıyla eşim şehir dışına çıkmak zorunda kaldı beni öyle bırakarak 4 aydır eşim farklı şehirde ayda 1 kez gelir 1 hafta kalır gider , ben de kayınvalidemdeyim o da tek olduğu için ve çalıştığım için eşimin yanına gidemiyorum , şimdi izindeyim kendi anneme geldim 1-2 haftalığına biraz da burda kalayım, doğumdan sonra da gitcem inşallah eşimin yanına oraya tasincaz 🙏🏻 bazen herşey planladigimiz gibi gitmiyor , herkes diyor ki neden kendi evine geçince rahata erince yapmadın çocuğu, sanki herkes her istediği zamanda çocuk sahibi olabiliyor diye bir kaide var , insanlar çok anlayışsız 🙏🏻 umarım en kısa sürede Allah size de sağlıklı hayırlı bir evlat nasip eder 🙏🏻