Bende 14.haftamdayım kızlar ikili test ilk kızıma yaptırmamıştım bu bebeğimede yaptırmak istemedim cinsiyetimiz 12+4 de kontrole gitmiştim doktorum daha belli değil 1 aya belli olur demişti bende 1 ay geçmesini bekliyorum 😊 ama mide bulantım hat safada kusmam yok ama midem çok bulanıyor yemek görünce iğreniyorum bi geçse şu günler 😟🤷♀️🤰