yasebaris Kızlar 13 haftalığım ve göbek deliğime sancı giriyor bildiğin göbek deliğim iç tarafta olmasına rağmen şimdiden yukarıya doğru çıkmaya başladı ve orası taş gibi oldu neden böyle oluyor
Esmer000 yasebaris selam canim bende yeni hamile kaldigimda olmusdu ben emelyat oldugum ucun anlayamadim bi kac gun surdu sonra agri kecdi
Ses23 Ağrıması normal canım benim de o haftalar ağrımıştı genişliyor karın ondan büyük ihtimalle hele hareket etmeye başlasın bebiş göbek deliğine bir vuruyor çok kötü oluyor ya benim
yasebaris Ses23 gerçekten mi kordon bağından dolayı olacağını tahmin ettim de teknelerinde acı olduğunu bilmiyordum 😌 o sağlıklı olsun da çekmeye razıyım bütün ağrıları