Hala adet olmadım 4 gün geçti en son yaptırdığımızda testi negatif çıktı doktorda söylemişti zaten çıkmaz diye ama ben ona rağmen yaptırdım dediği gibi negatif çıktı ama şuan belim kopacak şekilde ağrıyor acayip oldum 😥 yardım edin 😦 test yapsam çıkar mı?