Canoglumbenm Sonsuna güzel cnm. Fermuarlı çıkarıp yikabiliyorsun örtülerini. Anne yanı oluyor zaten beşik sallanıyor.
KadriyeSlp Sonsuna Bende aldım aynısından çok güzel fakat içindeki örtüler fln güzel değil. Yani %100 pamuk değil. Naylon gibi. Ama beşiğin kalitesi çok güzel