busra-mutluanne1 Rabia-22 pıt pıt devamlı kalp atışı gibi olursa hıçkırık canımda bu bildiğin titreme 😀
busra-mutluanne1 Cumaserife kalp atışı gibi olunca hıçkırık sanıyordum kalp atışı gibide oluyor arada çünkü😀 35+4 üz canım benim
Sedatadik busra-mutluanne1 hıçkırıyo galiba benimde öyle eşüme diyorum inanmıyo 😂😂yok ya ne bilsin diyo şimdi de çıt diye ses geldi
busra-mutluanne1 Sedatadik çıt sesi kalp atışı gibi devamlı bi atış sonra bu titreme hepsi var bendede canım😂 kalp atışı gibi pıt pıt olursa hıçkırık çıt sesine eklemlerinden geliyomuş ama bu titremeyi neyden bilmiyorum 😅
Burcu089 Hıçkırma değil, pır pır pır çok hızlı şekilde oluyor, 3-4 saniye sürüyor 😄ben de hep merak ettim
busra-mutluanne1 Burcu089 aynen aynen hıçkırık değil bende eminim hıçkırık uzun sürüyor pıt pıt diye bu daha ayrı bişey telefon titremesi gibi😂